Mihrî'yi Kim izler?

19 Aralık 2011

Mor Keçe Çanta

   Çok yoğun bir hafta sonundan sonra tekrar merhaba...
Misafir, yemek, doğum günü, eğlence, el işleri, temizlik vs. derken iyi yorulmuşum aslında! Neyse ki, insan yaptığı şeylere bir dönüp bakınca, yorgunluğun yerini iyi birşeyler yapmış olmanın huzuru alıyor...
   Keçelerimin başına oturdum hafta sonu. İstanbul'a birkaç tane hediye göndermem gerekiyor haftaya, hazırlığını yapmak gerek, değil mi?? :) Elimdeki kalın mor keçeden bir portföy veya clutch tarzında çanta yapayım dedim ve başladım uğraşmaya! İşte yapım aşamalarının birkaç resmi:







Sizce nasıl olmuş? Beğenirler mi, ne dersiniz??? 

4 yorum:

  1. Mor zor renk ama uygun ve şık bir ayakkabıyla neden olmasın, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle haklısınız.. ama çantanın hediye gideceği kişi mor rengine hayran ve tüm gardrobunu mor ağırlıklı düzenleyen biri olduğundan, çantayı hazırlamakta hiç tereddüt etmek zorunda kalmadım. Kullanması çok kolay olacak :))

    bu arada yorumunuz için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. merhaba canım bloğun çok hoş olmuş emeğine sağlık.çantana ayrıca bayıldım ellerine sağlık .iyi günlerde kullanman dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  4. merhaba sevgili mihrimah,
    güzel yorumun için teşekkürler. bu çantayı bir başkası kullanacak inşallah, hediye olacak. Umarım kullanacak kişi de senin kadar beğenir :)
    Sanırım bir zaman sonra herkes gibi, bende hediye çekilişleri yapmaya başlarım.. bakarsın bir tane çanta da senin olmuş?! :))

    Sevgiler...

    YanıtlaSil

değerli yorumlarınız için teşekkürler... Sevgi ve saygılar MihriPeri